tiistai 28. heinäkuuta 2009

MM-kisafiilis

MM-kisafiilis on kadoksissa, mutta sitä etsitään! Kyseessä on veteraanien yleisurheilun MM-kisat, jotka järjestetään Lahdessa 28.7.-8.8.2009. Itse olen ilmoittautunut 5000m:n ratakävelyyn, ja naisten ratakävelyjen startit ovat huomenna Lahden Radiomäen kentällä - äääks!

Kilpakävely ei ole jokamiehen ja jokanaisen laji. Ja kilpakävelijä ei saisi huidella muissa lajeissa ennen tärkeitä kilpailuja - kuten minä olen nyt tehnyt... Mitäs minä sanoin -fiilis ja omantunnon kolkutukset on nyt päällä. Jos kolme punaista lävähtää, niin selityksethän on jo täällä annettu.

Naisten ratakävelyjä kävellään huomenna pitkin päivää tasaisin väliajoin Radiomäellä. Suomalaisilla on myös kovia veteraaninaiskävelijöitä mukana, ja toivon, että he yltävät mitaleille. Jopa kultaa on erään naiskävelijän mahdollista saada... Minun sarjassani juhlijat kantavat Kanadan, Britannian, Italian tai Etelä-Afrikan lippua. Minä yritän päästä maaliin.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

kisatsemppiä sinulle ja kiitos onnentoivotuksista nokialle (toistaiseksi on vain pieniä perhosia vatsassa)!

hanna

liisa kirjoitti...

Kiitos!

Seurailen tuloksia Nokialta...!