keskiviikko 8. heinäkuuta 2009

Joroisille?

Olen pohtinut jo monta päivää, mitähän tekisi Joroisilla. Kuulemma siellä yleensä voi pitää sadetta, mutta voisihan sen lisäksi tehdä muutakin! Hurjat (ja naapurimaasta tulevat) ilmoittautuvat tietysti sekä pikatriathloniin että puolimatkalle, ja myös starttaavat molempina päivinä... Muistelen, että yltiöpäissäni (huom! en pelkästään päissäni) olen luvannut jotakin osallistumisen tapaista. Pohdinta oli saatava päätökseen sikäli, että tänään on viimeinen ilmoittautumispäivä puolikkaalle.

Luovutin ajatuksesta osallistua puolimatkalle. En aio ilmoittautua, siitäkin huolimatta, että yltiöpäissäni olen sellaista luvannut. Totuus ja realismia on, että puolimatka (1900/90/21,1) on minulle liian pitkä. Ainakin tällä hetkellä. Uinti sopisi, mutta pyörä- ja juoksuosuudet ovat kisassa minulle liian pitkät. Palautumiseen kuluisi myös kohtuuttoman pitkä aika - elämää, ja kilpailukalenterissa merkintöjä, on myös Joroisten jälkeen!

Pikatriathlon ja perusmatkan triathlon ovat tällä hetkellä minulle sopivimmat kilpailumatkat. Näissä matkoissa uinnin osuus on myös suhteellisesti suurempi kuin puoli- ja täysmatkalla. Se sopii minulle.

Tämän pohdinnan tuloksena ilmoittauduin Joroisille pikatriathloniin (200/20/5). Siitä kyllä selvitään Joroisilla. Vähän harmittaa, että uinti on noin lyhyt, mutta pitänee uida lisää kilpailun jälkeen..

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Moi Liisa! Tavattiin viime syksynä Helsinki Triathlonin leirillä. Kiva kun sinäkin tulet Joroisille, minä olen uskaltautunut lauantain puolikkaalle. Tulen paikalle jo perjantaina, toivottavasti ehfin kannustamaan sinua matkallasi :)

Maija

liisa kirjoitti...

Kiva, nähdään, jos ehdit katsomaan! En todellakaan uskaltanut ilmoittautua puolikkaalle, kun olen ajanut melko vähän - tuo 90km on piiiitkä matka... Mutta sinä varmasti jaksat sen! Minä aion jäädä puolestani katsomaan lauantain kisaa, vaikka en itse osallistu!

Amalia kirjoitti...

Mä mietin, että osallistuisinko pikamatkalle, mutta jätin sen, kun en tiedä vielä perjantain aikataulua. Mutta siis sielläkin nähdään! Ne joukkuematkat olisi kyllä kiinnostaneet...

liisa kirjoitti...

Nähdään!!