sunnuntai 14. syyskuuta 2008

Pöpökammo

Kävin tänään BodyPumpissa ja spinningissä. Pump ok. Spinnigissä jouduin ottamaan nopeasti viimeisen vapaan paikan, kun vaihtoaikataulu oli tiukka. Tunnin kuluessa muutaman kirosanan kirvoitti mieleen vieressä ajava mies, joka oli ihan selvässä flunssassa! Rätti kävi nenällä ja yskä kuulosti kumealta - ei terveydenhoitoalan koulutusta tarvita flunssan huomaamiseen. Että otti päähän. Olen ollut todella iloinen, kun olen säilynyt terveenä jo viisi työviikkoa, nimittäin minun ammatissani pöpöt liikkuvat ja ovat aina tarjolla!! Toinen yhtä järkevä löytyi pukuhuoneesta: nainen samasta spinnigistä kertoi kaverilleen nenäliina kourassa, että lähtipä vaan kokeilemaan, paheneeko vai paraneeko... Kuulemma paheni. Voihan...

Kun flunssan tasoa haluaa kokeilla, sen voi tehdä ihan itsekseen jollakin lenkkipolulla tai omassa kodissaan, eikä tarvitse salille lähteä toisia tartuttamaan. Minun huumorintajuni ei riitä enää tuollaiseen tietoiseen levittämiseen. Tosikko oon.

4 kommenttia:

tuikku kirjoitti...

Moi,
salithan ovat parhaita/pahimpia paikkoja saada pöpöjä.
Itse olen niin pöpökammoinen että laukussani on desinfioiva käsihuuhde mitä myös käytän treenin jälkeen. Kohta mut varmaan nähdään desinfioimassa spinningpyörän tankoa :)
Viruksethan valitettavasti tarttuvat tehokkaasti jo ennen oireita mutta ei sairaana saa treenata. Flunssassa kyllä tosiaan olisi parempi käydä kävelyllä raittiissa ulkoilmassa.
t.Tuikku

liisa kirjoitti...

Kyllä meillä spinningsalissa jokainen pyyhkii aineeseen (mitä?) kostutetulla paperilla satulan ja tangon treenin jälkeen! Eikö se olekaan käytäntö kaikkialla??

tuikku kirjoitti...

Kyllä niin on tarkoitus ainakin tehdä jokaisella salilla. Mutta onko pyyhitty hyvin vai sutaisten ?? Kas siinäpä pulma :)

liisa kirjoitti...

Niinpä tietysti... :) Mutta voihan sen pyyhkiä etukäteenkin itselleen..