keskiviikko 10. joulukuuta 2008

Glögiä treenijuomaksi

Nyt alkaisi olla jo kevyen viikon/jakson paikka. Treenit kulkee neljättä viikkoa sellaiseen tahtiin, että melkein itseä hirvittää. Olin jo mukamas parikin kertaa aloittanut kevyen jakson, ja sitä on kestänyt tasan päivä, ja sitten taas lisää, ja vauhtia kanssa... Kinkunkeruu (kinkun "pudotus"?) Lauritsalan uimahallissa on vielä menossa ensi maanantaihin asti. Se on yksi asia, joka on minua innostanut, vaikka se uintimatkan kerääminen ei ihan kerro minun harjoitusteni totuutta, koska kinkku-uinnissa saa kerrallaan merkitä vain 2000m! Tänäänkin uin 2700m. Ja sitäpaitsi hiihdin 25min jo sitä ennen. Melkein itseä jo huolestuttaa tämä tällainen meno! Tulen tällä menolla joko ihan älyttömän hyvään kuntoon tai sitten menen vain ihan hapoille. Tulisin tietysti mieluummin hyvään kuntoon - eikös vaan ole outoa..

Kinkku-uintikampanja päättyy ensi maanantaina 15.12. kynttiläuintiin. Olen jo luvannut mennä tiettyyn aikaan uimaan kynttilöiden loisteeseen ja nauttimaan glögiä treenijuomana. Silloin viimeistään alkaa kevyt jakso - ja tosi kevyt muuten sitten onkin! Joulun karkki- ja herkkuhana on muuten myös jo auennut. Mitäs järjestivät Karjala Triathlonin vuosikokouksen Fazerin tiloissa - siellä oli ämpärin kokoiset kulhot täynnä karkkia. Se jatkui viikonloppuna kotona, ja vielä arkipäivänäkin on mennyt tummaa suklaata ja piparkakkuja kovaa tahtia. Niin että täytyyhän minun tässä kovasti treenatakin, että nuo energiat jonnekin katoavat.

Ei kommentteja: