sunnuntai 29. maaliskuuta 2009

Oulussa 2

Päivän saldo:4., 5. ja 6. sija, jos nyt oikein muistan. Kokemusta kertyi paljon - nythän olen tehnyt jo yhdeksän uimastarttia koko elämäni aikana ja niistä kuusi täällä Oulussa!

Eiliset uinnit olivat teknisesti siistejä, mutta tänään tuli "perhosteltua" eli räpiköityä enemmän tai vähemmän. 100m:n vaparin tulos tosin parani noin 4 s, mutta teknisesti se oli surkea uinti. Kurkistelin milloin minnekin päin ja haukoin happea ihan epärytmissä. Rintauinti 50m meni kyllä siististi ja tuloksenikin parani. Perhonen 50m, oli sitten todellista räpiköintiä. Melkein haukkasin vettä toiseksi viimeisellä vedolla ja viimeinen oli sitten todellakin se viimeinen mahdollinen veto.

Tyytyväinen olen, kun sain SM-mastersuinneissa kaksi pronssia. Näistä ensimmäisistä mitaleista olen ylpeä!

9 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei, onneksi olkoon! Hieno saavutus. Kauanko olitkaan treenannut vaativaa lajia? Monta kuukautta se olikaan...;)

-Tuikku

Anonyymi kirjoitti...

onnitteluja täältä kanssa! olet ilmeisesti syntynyt kylkiviiva-aistilla varustettuna tai sitten juksaat aiemman uimakokemuksesi suhteen....

-hanna

liisa kirjoitti...

Kiitos, kiitos!! Kiva, että jaksatte seurata!

No, täytyy todeta, että en kovin montaa uimaria jättänyt taakseni noissa mitalilajeissa (1 uimari), ja sitten sekarissakin yksi todella hyvä uimari hylättiin vilppilähdön takia. Minä otan vielä varman päälle enkä riskeeraa, ja niin mahdollisuudet päästä noille himmeämmille mitaleille ja sijoille nousevat.

En tietenkään pysty samoihin aikoihin entisten uimarien kanssa, koska en todellakaan ole saanut koskaan valmennusta uinnissa (nyt se 5kk!), enkä ole ns. treenannut uintia. RAKASTANUT uintia kyllä olen eli se kylkiviiva-aistivarustus minulla saattaa olla... :) Ja itse olen tehnyt lapsena tällaista tosi paljon: keuhkot täyteen ilmaa ja sitten sukellusta niin pitkälle kuin pääsee (rintauintia).

Olisin kyllä halunnut nuorena uida, ihan valmennuksessakin. Mutta kaikkea kun ei saa... Nyt voin ottaa vahingon takaisin ja treenata!

liisa kirjoitti...

Siis aikaisempaa valmennusta en ole saanut, kuin nyt tämä 5 kk ajan. Vaparia uin ensimmäisen kerran vajaa vuosi sitten Helsinki Triathlonin uintikurssilla (2pv).

Jenni L. kirjoitti...

Tosi kivaa, että kisat sujui ja jäi hyvä mieli. :o)

liisa kirjoitti...

Jenni, muistelin myös sitä edellistä kertaa, kun olin - me olimme - Oulussa: SM-maantiekävelyn merkeissä vuonna 2006! Oulu on minulle näköjään SM-kisakaupunki...

Jenni L. kirjoitti...

No niin, sullahan meni silloin se 20 km upeasti siellä. Oulu taitaa tosiaan sopia sulle. :o)

Amalia kirjoitti...

Onneksi olkoon! Loistavaa!

liisa kirjoitti...

Kiitos, Amalia!