tiistai 23. kesäkuuta 2009

Luuseri?

Olenko luuseri? Pelkuri, saamaton, avuton...? Tuntuu kyllä siltä, kun en yhden yhtä uintiharjoitusta märkäpuvulla ole saanut aikaiseksi tänä kesänä - en siis sitäkään, jota viimeksi suunnittelin! Olen niin älyttömän vilukissa nykyisin, että puhtia ei löydy, vaan nuo luuserin ominaisuudet tulevat esille... Tietysti tuo vilukissuus liittyy kuluvan kesäkuun lämpötiloihin oleellisesti, mutta en ihan helposti suostu nielemään sitäkään selityksenä.

Miten siis käy kesän triathlonkisojen? Epävarmuus hiipii mieleen. Tuntuu siltä, että joudun kasaamaan suorituksen/suoritukset siruista kokoon: 1. uinti. Piste. 2. pyöräily. Piste. 3. juoksu. Piste. Uinti ja juoksu ovat yksittäisinä suorituksina kyllä paremmassa, mutta pyöräosuus on huonommassa kunnossa kuin viime kesänä. Eilen juoksin yhtämittaisesti 1h 5min ja polvi kesti hyvin - tosin illalla se tuntui löysältä ja ikään kuin olisi sijoiltaan menossa... Mietityttää.

7 kommenttia:

Amalia kirjoitti...

Mulla on kyllä kanssa varsin korkea kynnys mennä uimaan kylmään - vapaaehtoisesti (Turun kisassa se oli tavallaan pakko! ;).

Nyt on luvattu hyviä säitä, joten eiköhän ne vedetkin siitä lämpene! Ja reippaasti kisoihin. Ei se taito ole mihinkään kadonnut! Mulla ei ole sitä koskaan vielä ollutkaan ;)

-toinen vilukissa-

liisa kirjoitti...

Joo, toivotaan, että heinäkuussa sää suosii triathlonisteja!

Minun taitoni ovat myös hyvin vähäisiä, mutta täytyy muistaa, että olen kyllä paljon pitemmällä kuin viime kesänä tässä vaiheessa! Viime vuonna kesäkuussa mulla ei ollut märkäpukua saatikka maantiepyörää, ja vaparin olin juuri ja juuri oppinut... Eli kyllähän tilanne on toki PALJON PAREMPI kuin silloin... :)

Kokkola tähtäimessä!

Anonyymi kirjoitti...

kuusiksen vesi oli eilen 20-asteista. silti onnistuin saamaan paniikkikohtauksen tungoksessa, phjaviivan puutteessa ja sameassa vedessä....

hanna

liisa kirjoitti...

Hei, toivottavasti kuitenkin selvisit eteenpäin!

En päässyt mukaan kun olen tänään lähdössä matkalle.. ulkomaille.. uintikisaan Puolaan. Ei ole stressiä tulevasta kisasta, mutta matka muuten jännittää tietysti!

Amalia kirjoitti...

Mä panikoin ainoastaan ekalla uintikerralla, mutta nyttemmin siihen on jo jotenkin turtunut (vaikka vasta 4 kertaa olen ollut avovedessä uimassa)...

Liisa, onnea kisoihin!!!

Ja Kokkolassa nähdään =)

Puolimatkassa kirjoitti...

7.7 kuusiksella voi vielä käydä kellottamassa Kokkolaa varten hyvät ajat :D

Uimaan siitä, neidit.

liisa kirjoitti...

Kyllä, 7.7. pitäisi päästä Kuusikselle!