keskiviikko 10. kesäkuuta 2009

Jatkuu..

Olen päässyt jo yli eilisestä harmituksesta ja elämä jatkuu... Selän kanitus helpotti iltaan mennessä kotikonstein kevyillä, rentouttavilla liikkeillä ja venytyksillä. Kylmägeeliäkin kului. Tunnin kevyt kävely muuten kuuluu tuollaiseen selän hoitoon minulla muiden hoitotoimenpiteiden lisäksi. Lantiossa/lonkassa/alaselässä on toisella puolella ihan selvä jumi: olen tiedostanut sen olemassaolon jo jonkin aikaa, kun eräs venytys ei onnistu toiselle puolelle tehtynä. Kyllä se siitä, olen ajatellut, enkä ole lähtenyt hoidattamaan sitä. No, nyt kostautui, ja huomenna sitten on vuorossa välttämätön pehmitys...

LUM:n vihreys myös viestijoukkueen kynsissä - vuoden 2007 huvittelua

Ja onneksi on selkä kunnossa: tänä iltana huvitellaan pikajuoksua jäljitellen (ei ole pokkaa mainostaa, että oikeasti juoksisin "pikaa"!). Mutta saahan tällaiset kestävyysurheilija-kuntoilijatkin yrittää nauttia vauhdin hurmasta! Me LUM:n kestävyysnaiset osallistumme lauantaina täällä Lappeenrannassa veteraanien SM-viesteihin. Toki pitää siis harjoitella... Salainen aseemme on hyvät vaihdot: luotetaan toisiimme kuin pässi sarviinsa ja viestikapula kulkee. Pikajuoksu tekee hyvää myös minun polvelleni. Vahvistaa mukavasti, eikä rasita - minun tapauksessani näin päin.

3 kommenttia:

Jenni L. kirjoitti...

Mites meni SM-viesteissä?

liisa kirjoitti...

No: edellisenä päivänä migreeni, ja peruin omat juoksuni. Joukkuetoveri paikkasi. Sitten häneltä meni takareisi satasen viestissä mutta hänellä oli vielä jäljellä kasisatanen. Minä puolestani koin "ihmeparantumisen" ja juoksin 3km kevyttä verryttelynä ja olin kuin olinkin valmis kasille... :) No, minullahan ei kasi mitenkään kovaa mene, mutta tulipahan juostua ja pronssi saatiin... :)

Jenni L. kirjoitti...

No jopas meni mutkien kautta... :oD Onnittelut mitalista! :o)